Lean Management w Zakupach

Autor Sylwia Kruczyńska Kategorie: Wykład
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Link
Podziel się w Mediach Społecznościowych

O kursie

Wprowadzenie koncepcji zarządzania Lean Management do działu zakupów ma swoje strategiczne uzasadnienie.

Współcześnie okazuje się, że największe możliwości redukcji kosztów a tym samym poprawa konkurencyjności firmy kryje się w zmianie zarządzania funkcją zakupów.

 Eliminując straty w procesie zakupowym można go zoptymalizować a tym samym uzyskiwać efektywne wyniki kluczowych KPI’s.

Efektywny zespół zakupowy pracujący w zgodzie z kulturą Lean przyczyni się do obniżenia kosztów, większego dbania o jakość produktów, czy usług co w konsekwencji spowoduje wzrost wartości przedsiębiorstwa na rynku.

Celem szkolenia jest przedstawienie narzędzi i technik Lean Management możliwych do zastosowania w całym łańcuchu zakupowym.

Dowiecie się,  że Lean Management jest metodyką zarządzania umożliwiającą istnienie w łańcuchu dostaw takiej kultury pracy, która pozwala zarówno pracownikom działu zakupów jak i dostawcom  być zainteresowanym ustawiczną eliminacją marnotrawstwa i podnoszeniem poziomu jakości, aby maksymalnie spełniać oczekiwania klientów oraz dostosowywać się do zmiennych warunków rynku i otoczenia.

Pokaż więcej

Oceny i recenzje uczniów

Brak Recenzji
Brak Recenzji